پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118177
داعش رسما در لبنان اعلام موجوديت کرد!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1559

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  روزنامه لبناني الاخبار به نقل از منابع اين گروهک تکفيري اعلام کردند که يک گروهک تروريستي وابسته به جبهه النصره در عرسال لبنان شامل لبناني‌ها و سوريها حضور دارند که خود را آماده پذيرش خلافت اسلامي ابوبکر البغدادي سرکرده داعش مي کنند.

اين منابع با اشاره به ترديدهاي موجود در نيروهاي النصره در قلمون به علت پيروزيهاي متوالي داعش اعلام کردند که اين روند ابو مالک الشامي امير جبهه النصره در قلمون را به صدور بيانيه صوتي جديد وادار کرده و يک بار ديگر حزب‌الله لبنان را تهديد کرده و سعي دارد با تحريک عواطف عناصر خود مانع از جدا شدن آنها از جبهه النصره شود.

همچنين تعداد زيادي از عناصر مسلح لبناني در مناطق بقاع و شمال اين کشور با ابو مالک الشامي بيعت کرده بودند، چرا که النصره فردي را براي رياست بر جبهه لبنان تعيين نکرده است. ارزيابي هاي موجود تعداد عناصر مسلح النصره در مرزهاي لبنان با سوريه را بالغ بر ??? فرد مسلح برآورد کرده است، البته عناصر جدا شده از اين نيروها هم اکنون از ?? نفر فراتر نرفته، اما با ادامه ترديدها در جبهه النصره و شکست هاي متوالي آنها، اين روند تشديد خواهد شد.

به نوشته الاخبار منابع امنيتي اعلام کردند که در اردوگاه فلسطيني عين الحلوه نيز گروه کوچکي شامل ?? نفر تشکيل شده که بيعت خود با خلافت اسلامي داعش و شخص ابوبکر البغدادي را اعلام کرده اند.

"محمد أ" ملقب به ابو عائشه رهبري اين گروه را در دست دارد. به اين ترتيب مي توان گفت داعش رسما در لبنان اعلام موجوديت کرده است. پيشتر نيز داعش مسئوليت عمليات انتحاري و تروريستي در حاره حريک را که در ژانويه گذشته روي داده بود، بر عهده گرفت.

مرجع : تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html